jRPGM

jRPGM to engine gier jRPG napisany w Game Makerze (stąd nazwa: jRPG + GM = jRPGM), na wzór programu RPG Maker 2003 (znany też jako Millenium lub Tsukuru).

Podstawowe informacje o engine:
– do 5 postaci którymi zarządzamy
– rozbudowane menu w którym możemy zarządzać postaciami, przedmiotami, ekwipunkiem, czarami, sprawdzać nasz postęp w grze etc.
– system walki do 4 przeciwników
– system dialogów
– system kupowania/sprzedawania/upgrade’owania przedmiotów
– system zdarzeń ułatwiający tworzenie fabuły
– system zarządzania muzyką
– system blokujący postaci i wszelkie zdarzenia na mapie na czas walki (gra w grze)

Zmiany w kolejnych wersjach:
v0.1
-podstawy silnika do walki, umożliwiające walkę do 4 postaci# i do 4 przeciwników wybieranych spośród 3 rożnych typów potworów

Zrzuty ekranów:

Bitwa Walka - początki jRPGM Wybór ekwipunku jRPGM Statusy postaci

7 thoughts on “jRPGM

Dodaj komentarz